poniedziałek, 29 września 2014

PtASZEK ❤️


co tu dużo pisać , to jest kolekcja dla chłopaków i dziewczyn z wiatrem we włosach 
...ja uwielbiam ❤️ !

PtASZEK PRE-AUTUMN/WINTER CAMPAIGN 2014/15


photo : Krzysztof Wyżyński Photography + Style
hair :  Przemek Mendakiewicz
model : Daggi & Bartek Scisłowski

  




środa, 24 września 2014

Let's rock this fall !

lubicie ciuchy multifunkcyjne ? 
jeśli tak to ta kamizelka , a może peleryna , a może nawet sukienka ;) z pewnością przypadnie Wam do gustu 
to istny transformer , który możemy nosić na wiele sposobów , a granicą jest jedynie nasza wyobraźnia
ja , jak zazwyczaj wybrałam drogę rockową , zarzuciłam ją na mocną ramoneskę ale pokusiłam się również o pokazanie wersji bez kurtki , przewiązana paskiem totalnie zmienia formę , przestaje być okryciem wierzchnim :)
w zasadzie w takim wydaniu spokojnie można założyć ją nawet na gołe ciało - przed tym powstrzymała mnie jednak pogoda hehe


kamizelka / vest : CandyFloss
ramoneska / biker jacket : FrontRow
top : FrontRow
legginy / leggings : Les Chiffoniers
booties : Aldo  
shades : Jimmy Choo
pasek / belt : no name



poniedziałek, 15 września 2014

Candy grunge

kompletowanie jesiennej garderoby uważam za otwarte
 na pogodę póki co i tak nie można narzekać , jest słonecznie i ciepło ale no właśnie   ...coraz wyraźniej czuć schyłek lata

tego płaszcza z całą pewnością nie można nazwać monotonnym , kiedy znudzi się jedna strona zawsze można przerzucić na drugą i odkryć go na nowo ;)

zapraszam na słodki grunge !


 dress & coat   : Candy Floss
booties : Aldo



photo by Em Es

...zieloną bluzeczkę wysyłam Kaśce - gratki !

czwartek, 11 września 2014

Fall came

no nie da się ukryć że przyszła  :/ co roku przecież jest tak samo , a ja się zawsze dziwię że to już
pół biedy kiedy jest złota polska , w takiej zdecydowanie można się zakochać ale jeśli za oknem bure mokradła ...brrrr  - oby jak najmniej !

dziś mała jesienna "wishlista" czyli subiektywny przegląd tego co wyszperałam z Shein , a przy okazji szybkie rozdanie
 dziś mam dla Was koszulę która w ostatnim przeglądzie spodobała się wielu z Was
tak jak zawsze dopisujcie się adresem mailowym przy zostawianym komencie pod postem
...jak to zazwyczaj koszula czeka na Was u mnie , ja kontaktuję się z wygraną osobom i ja ją wysyłam :)

 kolor może bardziej wiosenny ale to akurat chyba dobrze :P
rozmiar M , tak naprawdę europejskie S 

dokładnie możecie obejrzeć ją >  tu



POWODZENIA !


ciekawe czy spodobają się Wam moje znaleziska 




1 > klik
2 > klik
3 > klik
4 > klik
5 > klik
6 > kilk

może nie wszystko jest do końca moje i sama nie we wszystkim czułabym sie dobrze ale na pewno wszystko przyciągnęło moją uwagę , wiem na pewno że setem złożonym z 3 kiecki i 5 futrzaka bym nie pogardziła , oj nie :P

pozdrawiam jesiennie !

piątek, 5 września 2014

Black.



blazer / dress :  here
heels : CzasNaButy


 tak prosta a tak genialna rzecz
stała się moją ulubioną kiecko - marynarą , przychodząc do mnie w zasadzie była to typowa marynarka , ale wystarczyło solidne przesunięcie guzika i już może z powodzeniem pełnić obie funkcje

asymetria , prostota i czerń - czego chcieć więcej ?  ;)



photo by EmEs

piątek, 22 sierpnia 2014

Gold

kocham złoto  !
 zwłaszcza latem na muśniętej słońcem skórze wygląda fantastycznie ...ciepełko już chyba niestety od nas ucieka :/ co zrobić... choć dziś nie powiem znowu zrobiło się sympatycznie :P

zapraszam na bardzo słoneczny czarno złoty look :)


top : Candy Floss
spódnica / skirt : no name
szpili / heels : &other stories
bransoletki / bracelets : Malvaretki
okulary słoneczne / shades : Dolce & Gabbana




photo by Em Es

środa, 13 sierpnia 2014

Inspirations...

całe wieki  nie było już  u mnie inspirek , niestety mam coraz mniej czasu na blogowanie :/
ale za to dziś nadrabiam zaległości :P

...korzystając  okazji - kombi z konkursu ( poprzedni post ) trafia do masu , której  serdecznie gratuluję i zaraz odzywam się na maila :)

dzisiejszych inspirek postanowiłam nie sortować , po prostu wrzucę to co ostatnio przyciągnęło moją uwagę , choć nie da się ukryć że powieje już jesienią  , szykujecie się do niej ?  ja póki co staram się ignorować haha

na początek kilka nowości z SheIn 
a potem spora dawka zdjęć z mojego dysku , zapraszam :)



1 > KLIK

ta kiecka zakręciła mnie na maxa :)

3 > KLIK

4 > KLIK
5 > KLIK